sobota, 8 lutego 2014

Mix - czyli o wszystkim i o niczym =;)

Na początek pytanie o pomysły na posty??
Sesja mnie ostatnio mocno sponiewierała- a na dodatek jeszcze się u mnie nie skończyła. 
Oczywiście już wiem że nie obyło się bez ofiar.
No cóż najlepszym się zdarza - poprawki też są dla ludzi...

W każdym razie trochę się przez to wypompowałam i brak mi kreatywnych pomysłów na cokolwiek.
Może macie ochote na haule? Bo ostatnio mi się nazbierało troszkę tych "ala nowości". Nie chciałam robić bałaganu i za każdym razem wrzucać nowy post o tej tematyce- bo one w zasadzie poza pokazaniem produktu nie wiele wnoszą. A napstrykałam tyle zdjęć że szok. Piszcie co o tym myślicie. Może wolicie projekty denko?

Idąc dalej:
Początek lutego a do mojego pokoju co troche wlatuje jakaś przytłumiona pszczoła! Co się dzieje z ta pogodą? 
Przez to, że jest tak ciepło jak na tę porę roku, że przypomniały mi się wakacje. 
Nie pokazywałam nigdzie tych zdjęć więc łapcie ode mnie trochę słońca:)
Na wakacje pojechałam z koleżanką i to ona jest autorką większości zdjęć:)
->(A tak na marginesie N. niedługo ma urodzinymacie jakieś pomysły na fajny i oryginalny prezent)
I na koniec;
A tu macie mój wakacyjny "nabytek"- super trampeczki za 14,99- fakt faktem zbyt długo nie pożyły ale były bardzo wygodne jak na taki wyjazd:)

I najważniejsze na samym końcu!!
W trosce o następne wakacje zaczełam ćwiczenia z Ewą!!! 

Nie chcę robić za bardzo postów o efaktach itd. bo moje zdjęcia  nie nadają się do publicznego pokazywania (no i za mało czasu minęło, żeby było widać jakiekolwiek efekty). W każdym razie  potrzebuję dużo pomysłów na treningi i przepisów na zdrowe jedzenie:)) 
Jak znacie jakieś fajne strony albo czytałyście jakieś ciekawe posty czy blogi  to wrzucajcie linki na dole.
I trzymajcie mocno kciuki! Mam nadzieję że tym razem wytrwam a motywacji mi na prawdę nie brakuje- z siłami jednak bywa różnie:)) Bardzo żałuje tylko że dopiero teraz się za siebie wzięłam i zmarnowałam tyle czasu na "nic nie robienie":)

Piszcie też czy Wy kiedyś próbowałyście jakiś treningów Ewy- bo trochę się na ich temat naczytałam i chyba nie wszyscy są zadowoleni. Część dziewczyn pisze o urazach i kontuzjach po zbyt intensywnych ćwiczeniach a ja póki co sama nie wiem co o tym wszystkim myśleć:/

14 komentarzy:

  1. Zdjęcia z nad morza wspaniałe, idealne na przypomnienie sobie wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S Zostałaś nominowana do Walentynkowego Konkursu :))) Serdecznie Zapraszam!!
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też ćwiczę z ewą:) chociaż ostatnio przerzuciłam się na tabatę, to w poniedziałek mam w planach trening z ewą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny mix, właśnie się zastanawiałam gdzie taka piękna pogodA ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zdjeciowy mix:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/02/heaven-knows.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zdjęcia :) Też powoli zaczynam ćwiczyć z Ewą :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię i haule, i denka, więc chętnie zobaczę i jedno, i drugie;)
    Piękne zdjęcia! Kocham morze i tęskno mi za jego widokiem, bo nie wiem, czy w tym roku tam pojadę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Od jakiegoś czasu ćwiczę z Ewką. Lubię jej zestawy, nie wiem jak Ona to robi, ale bardzo mnie motywuje do działania i sprawia, że dotrwam zawsze do końca :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pretty nice blog, following :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny mix, ja już chcę lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. stempel kupiłam na ebay, podróbka kand`a

    OdpowiedzUsuń
  12. Możesz być lepsza niż Ewka - pamiętaj. Pozdrawiamy dietomat.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne zdjęcia, aż zatęskniłam za latem, słońcem i wakacjami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz- czytam wszystkie :)

Na zadane pytania odpowiadam bezpośrednio pod nimi:))

Chcesz być na bieżąco -> Obserwuj mnie:)