piątek, 22 marca 2013

Wibo edycja blogerek:)

Jako, że o lakierze Oleśki było głośno już od jakiegoś czasu, to nie omieszkałam zajść do Rossmanna i się za nim rozejrzeć:) Oczywiście jak tylko go znalazłam, to musiałam go zakupić. I tak oto poszerzyła się moja mała kolekcja lakierów.
Kolor to Peaches and Cream od TheOleskaaa.
 Lakier ma dość gęstą konsystencję, druga warstwa całkiem fajnie kryje- nieco długo schnie, ale co tam -  ten kolor jest genialny. Warstwa Top Coat'u załatwia problem smug i niweluje nierówności. Jak dla mnie jest super:) Coś czuję, że będzie to mój wiosenno-letni ulubieniec. Cena - 5,99zł

34 komentarze:

  1. Wow, Twoje paznokcie robią wrażenie! :) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten oleśkowy lakier jest super :) A paznokcie mega długie, nie wiem jak kobito je uchodowałaś :) Dodałam się też do obserwatorów i zapraszam do mnie ewkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie kusi ten miętowo-zielony odcień :D Muszę zawitać do rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się nad nim zastanawiam bo też mi się spodobał:)

      Usuń
  4. tez mam i bardzo lubie ten kolor
    napewno dokupie reszte kolorow z tej kolekcji
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  5. Napradę swietny blog, piszesz bardzo ciekawe notki, czytam je z przyjemnością. Do tego masz śliczny wygląd bloga! <3 Piekny lakier. ;3
    Moze obsewrwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest prześliczny! Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor i jakie masz długie pazurki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor srednio do mnie przemawia, ale paznokcie masz przepiekne tak czy siak:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice blog!
    Would you like to follow each other???

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio miałam kupić sobie jakiś lakier, więc może to będzie ten ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor świetny tylko na trwałości się zawiodłam;/

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolor ;)
    ależ Ty masz fajne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor jak kolor ładny ale paznokcie, niesamowite są ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne paznokcie i jak ślicznie pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszędzie pełno tego lakieru teraz. Ja się nie skusiłam i chyba tego nie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor lakieru do mnie nie przemówił, ale jak pomalowałaś go tak ładnie na paznokciach,
    to wygląda o wiele ciekawie ;-)
    Obserwuję i liczę na rewanż

    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezuniu! Lakier i ten kolor boski. Bardzo mi się podoba. Chyba się skuszę :)
    Piękne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za komentarz. ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten lakier jest moim ulubieńcem tez :)

    OdpowiedzUsuń
  20. beautiful colour <3
    thanks for follow me dear !
    follow you back now :)
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej piękny kolor :) takie odcienia szukam :)

    Buziaki,
    ALEKS

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny kolor! jutro biegnę do rossmana!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczęsciara , ja szukałam wszędzie tego lakieru od Olesski i nie znalazłam :(
    Jakbyś zakupiła ten Krem BB skuszona moją opinia to daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok:) jak tylko wykończę kilku "zalegaczy" to zastanowię się czym ich zastąpić:) Na pewno zrobię recenzję:))

      Usuń
  24. ten lakier ma cudny kolorek ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor jest cudny, poszłam po niego do rossmana,ale jego akurat nie było i musiałam wybrać inne (Ametyst).
    P.S. Masz prześliczne paznokcie;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukaj w innych albo czekaj na dostawę:) na pewno go w końcu upolujesz;))

      Usuń
  26. ten kolor jest naprawdę świetny- delikatny i dziewczęcy, idealny na wiosnę!
    wygląda pięknie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  27. These look great! I happened upon your blog and am your newest follower. I would love if you’d visit me at : the daily savant : and tag along if you like! I also have a giveaway on now!

    : signe
    thedailysavant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda ślicznie! Ja zdecydowałam się na inny kolor i nie mogę się doczekać, kiedy go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz- czytam wszystkie :)

Na zadane pytania odpowiadam bezpośrednio pod nimi:))

Chcesz być na bieżąco -> Obserwuj mnie:)